We know where we are going!
We have clear goals and a conscious vision for the future, and we hope that together we can mobilise forces that we could not do separately.
2022.06.15
Itt a várva várt bejelentés: megvan az Aegon új neve - Portfolio cikk
Az új tulajdonosokkal kötött megállapodás alapján a társaságok 2022 szeptemberétől
- Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. és
- Alfa VIG Pénztárszolgáltató Zrt. néven lesznek jelen a piacon,
- az Aegon Magyarország Befektetési Alapkezelő Zrt. VIG Befektetési Alapkezelő Magyarország Zrt. név alatt folytatja tevékenységét
- közölte a társaság.
Az Aegon magyarországi vállalatai piacfelmérés alapján választották ki azt az új márkanevet. Az Alfa név a közlemény szerint "rövid, könnyen kimondható és megjegyezhető, univerzálisan értelmezhető. A név elsőséget, új kezdetet jelent; egyszerre sugall erőt és a tradíciók tiszteletét. Utal a vállalat történelmi hagyományaira és jelenlegi piaci pozíciójára."
A BIZTOSÍTÓ ÉS A NYUGDÍJPÉNZTÁR SZEPTEMBERTŐL VESZI FEL AZ ALFA NEVET, ADDIG AEGON NÉVEN MŰKÖDIK.
Az Alfa a lakásbiztosítási piac vezető biztosítója, tulajdonosain keresztül - a VIG-Magyar Állam közel 20%-os piaci részesedésével – Magyarország egyik vezető biztosítási csoportjának tagja. Az Alfa cégcsoport küldetése továbbra is ügyfelei biztosítási és nyugdíjpénztári igényeinek hatékony kiszolgálása - fogalmaztak.
Az Aegon NV. 2020-ban döntött egyes kelet- és közép európai érdekeltségei eladásáról az osztrák székhelyű VIG csoportnak, amely az Union Biztosító révén ismert szereplő a magyar piacon. Az Aegon csoport részeként három évtizedig működő magyarországi leányvállalat csatlakozott a VIG csoporthoz, amelynek hazai érdekeltségeiben kisebbségi,, 45%-os tulajdonosként a Magyar Állam is szerepet vállal.
AZ ÚJ TULAJDONOS MULTIBRAND STRATÉGIÁT KÖVET, AZAZ A KÉT ÉRDEKELTSÉGE KÜLÖN ÜZLETI SZEREPLŐKÉNT FOLYTATJA MUNKÁJÁT,
így az Union Biztosító mellett az Aegon új, Alfa néven, megújult márka- és arculati elemek alatt viszi tovább üzleti tevékenységét.
A névváltással kapcsolatban a társaság közel másfélmillió ügyfelének semmilyen teendője nincs. Szerződéseik azonos feltételekkel továbbra is érvényesek, biztosítási védelmük változatlan, kárbejelentéseiket és egyéb, biztosításaikkal kapcsolatos ügyeiket a megszokott módon és csatornákon intézhetik.
Forrás