Rendszerüzenet
Mi tudjuk hová tartunk!

Mi tudjuk hová tartunk!

Határozott céljaink, tudatos elképzeléseink vannak a jövőt illetően, s reményeink szerint együtt, közösen olyan erőket mozgathatunk meg, melyre külön-külön képtelenek lennénk.

modern-tundermese-biztosito-ami-jobba-teszi-az-eletunket-atv-cikk

2020.06.18

Modern tündérmese: Biztosító, ami jobbá teszi az életünket? - ATV cikk

A digitalizáció folyamatosan alakítja át különböző gazdasági-pénzügyi szektorokat, ez pedig a biztosítók világára is kihat. Kurtisz Krisztián, az UNIQA biztosító vezérigazgatója arról beszélt az ATV Start műsorában, hogy miként zajlik ez a folyamat, és hogyan tehető az emberek élete jobbá általa.

Kurtisz Krisztián elmondta, hogy a "digitalizálódás" már jó pár éve tartó folyamat, elindultak azok a tech-cégek is, amelyek alapvetően a pénzügyi szektort szeretnék digitálisan innoválni.

Az elmúlt 100 évben volt pár új, jó ötlet- ilyen a biztosítás is, ami arról szól, hogy néhány száz ember összeáll, és akinek baja van, azon segítenek. A biztosítónak az a feladata, hogy alacsony költségen ezt a veszélyközösséget fenntartsa, és a szükséges pénzösszegeket átmozgassa A-ból B-be.

Most már szeretjük gyorsan, egyszerűen intézni az ügyeket- a vezérigagató elmondta, hogy ezekhez az alapohoz visszanyúlva az UNIQUA biztosító alapított egy CHERRISK nevű startupot 2018-ban, ami egyrészt, ahogy a neve is tükrözi risk-sharinget (kockázatmegosztást) jelent, másrészt t charityt (jótékonyság), harmadrészt pedig cherryt (azaz cseresznyét).

A vezérigazgató szerint a kifejlesztett applikáció arról szól, hogy játékos formában a tagok tudnak cseresznyét gyűjteni, például ha valaki nem használja a telefonját vezetés közben, akkor kap cseresznyét- ezt az applikáción keresztül ellenőrzik. Az a céljuk, hogy segítsenek az embereknek abban, hogy minél kevesebb veszély érje őket és minél egészségesebben éljenek.

Ezért tették bele az applikációba azt, hogy vezetés közben ne piszkálják a telefont az emberek, a sétálásért, biciklizésért is járt cseresznye, illetve amikor a koronavírus bejött, akkor "maradj otthon" cseresznyéket adtak.

A cseresznyéket pedig az alábbi módokon hasznosíthatja a biztosított: a közösség által kiválasztott jótékony célra bedobhatja, eddig 21 jótékony célt vittek végig, egy hét alatt 1,5 millió forintot gyűjtöttek össze a koronavírus alatt az időseknek szóló bevásárlásra. Valamint vannak partenereik, akiknél be lehet váltani a kuponokat, és végül, de nem utolsósorban a biztosítási díjat is lehet vele csökkenteni.
Kurtisz Krisztián elmondta, hogy minden korosztály részt vesz benne, nem csak a fiatalok. Nagyon egyszerű az applikáció használata, sokan választják szerinte ezért.

A vezérigazgató elmondta, hogy ők nem "hisznek a bálnák megmentésében", de abban igen, hogy mindenki hozzájárulhat a környezetének jobbátételéhez, az applikáció is ezt a célt szolgálja.
Kurtisz Krisztán az adásban elmondta, hogy a nagy ugrás most az, hogy hétfő óta Németországban is elérhető az applikáció, nagyon pozitívak a visszajelzések.

 

Forrás