Mi tudjuk hová tartunk!
Határozott céljaink, tudatos elképzeléseink vannak a jövőt illetően, s reményeink szerint együtt, közösen olyan erőket mozgathatunk meg, melyre külön-külön képtelenek lennénk.
2021.07.19
Nagy ugrásra készül a CIG Pannónia, leleplezték az ötéves stratégiai tervet - Portfolio cikk
A CIG Pannónia jelenleg egy főként életbiztosítási termékportfólióval rendelkező niche biztosító, amelynek jóval a piaci növekedést meghaladó növekedést kell produkálnia, ha a magyar piacon jelenlévő regionális közepes és hazai nagy biztosítók szintjére szeretne lépni. A vízió megvalósításához a CIG Pannónia kompozit biztosítóként tervezi pozícionálni magát a piacon a következő termékportfólióval:
Főbb életbiztosítási termékek
- UL életbiztosítás
- Nyereségrészesedéssel járó biztosítás
- Kockázati életbiztosítás
- Nyugdíjbiztosítás
- Egészségbiztosítás
- Bankbiztosítási és affinity termékek
Főbb nem-életbiztosítási termékek
- Gépjármű és felelősségbiztosítás
- Tűz- és egyéb vagyoni kár biztosítása
- Egyéb gépjármű biztosítás (Casco)
- Bankbiztosítási és affinity termékek
- Balesetbiztosítás
A CIG Pannónia stratégiai céljainak eléréséhez rövid távon a stabil kompozit biztosítói alapok megteremtése, hosszú távon a termékportfólió további szélesítése és az ügyfélmenedzsment képességek fejlesztése szükséges:
- 2023-ig az alapok megteremtéséhez a hazai piaci igények alapján fókuszáltan kell kialakítani azokat a neméletbiztosítási termékeket, melyekkel a CIG Pannónia gyorsan piacra tud lépni erős marketing és sales tevékenységgel támogatva, kialakítva ezzel egy kompozit termékportfóliót és megteremtve a növekedéshez szükséges stabil szervezeti és IT alapokat.
- 2026-ra a kompozit biztosítói alapok megteremtését követően a cél a CIG Pannónia növekedési pályára állítása, a folyamatos növekedés érdekében a termékportfólió további szélesítése a lakossági szegmens irányába és az ehhez szükséges digitális megoldások és ügyfélmenedzsment képességek megvalósítása révén az ügyfélérték folyamatos növelése.
A rövid távú játékterekre történő sikeres belépés esetén a CIG Pannónia új termékeiből származó díjbevételek
2023-RA ELÉRHETIK A 25,3 MILLIÁRD FORINTOS ÉRTÉKET, 1-1,5%-OS PIACI RÉSZESEDÉS MELLETT A NEM-ÉLET SZEGMENSBEN.
Forrás