Rendszerüzenet
Mi tudjuk hová tartunk!

Mi tudjuk hová tartunk!

Határozott céljaink, tudatos elképzeléseink vannak a jövőt illetően, s reményeink szerint együtt, közösen olyan erőket mozgathatunk meg, melyre külön-külön képtelenek lennénk.

nagy-ugrasra-keszul-a-cig-pannonia-lelepleztek-az-oteves-strategiai-tervet-portfolio-cikk

2021.07.19

Nagy ugrásra készül a CIG Pannónia, leleplezték az ötéves stratégiai tervet - Portfolio cikk

A CIG Pannónia stratégiai víziója, hogy a következő 5 évben dinamikus növekedést ér el prudens, kompozit biztosítóként. A CIG Pannónia új termékeiből származó díjbevételek 2023-ra elérhetik a 25,3 milliárd forintot, 1-1,5%-os piaci részesedés mellett a nem-élet szegmensben - derül ki a társaság ma közzétett ötéves stratégiai tervéből.

A CIG Pannónia jelenleg egy főként életbiztosítási termékportfólióval rendelkező niche biztosító, amelynek jóval a piaci növekedést meghaladó növekedést kell produkálnia, ha a magyar piacon jelenlévő regionális közepes és hazai nagy biztosítók szintjére szeretne lépni. A vízió megvalósításához a CIG Pannónia kompozit biztosítóként tervezi pozícionálni magát a piacon a következő termékportfólióval:

Főbb életbiztosítási termékek

  •  UL életbiztosítás
  • Nyereségrészesedéssel járó biztosítás
  •  Kockázati életbiztosítás
  •  Nyugdíjbiztosítás
  • Egészségbiztosítás
  •  Bankbiztosítási és affinity termékek

Főbb nem-életbiztosítási termékek

  • Gépjármű és felelősségbiztosítás
  •  Tűz- és egyéb vagyoni kár biztosítása
  •  Egyéb gépjármű biztosítás (Casco)
  • Bankbiztosítási és affinity termékek
  •  Balesetbiztosítás

A CIG Pannónia stratégiai céljainak eléréséhez rövid távon a stabil kompozit biztosítói alapok megteremtése, hosszú távon a termékportfólió további szélesítése és az ügyfélmenedzsment képességek fejlesztése szükséges:

  • 2023-ig az alapok megteremtéséhez a hazai piaci igények alapján fókuszáltan kell kialakítani azokat a neméletbiztosítási termékeket, melyekkel a CIG Pannónia gyorsan piacra tud lépni erős marketing és sales tevékenységgel támogatva, kialakítva ezzel egy kompozit termékportfóliót és megteremtve a növekedéshez szükséges stabil szervezeti és IT alapokat.
  • 2026-ra a kompozit biztosítói alapok megteremtését követően a cél a CIG Pannónia növekedési pályára állítása, a folyamatos növekedés érdekében a termékportfólió további szélesítése a lakossági szegmens irányába és az ehhez szükséges digitális megoldások és ügyfélmenedzsment képességek megvalósítása révén az ügyfélérték folyamatos növelése.

A rövid távú játékterekre történő sikeres belépés esetén a CIG Pannónia új termékeiből származó díjbevételek

2023-RA ELÉRHETIK A 25,3 MILLIÁRD FORINTOS ÉRTÉKET, 1-1,5%-OS PIACI RÉSZESEDÉS MELLETT A NEM-ÉLET SZEGMENSBEN.

Forrás