Mi tudjuk hová tartunk!
Határozott céljaink, tudatos elképzeléseink vannak a jövőt illetően, s reményeink szerint együtt, közösen olyan erőket mozgathatunk meg, melyre külön-külön képtelenek lennénk.
2019.03.18
Testreszabható biztosítással környékezi meg a fiatal utazókat a Pluto
Az y-generációsok, akikről annyi cikk született már, hogy felsorolni is fárasztó lenne, nem vásárolnak utasbiztosítást. Vagy legalább is ezzel adja el magát a brit Pluto nevű startup.
A Pluto egy kutatásra hivatkozva azt állítja, hogy az y-generációs utazók negyven százaléka nem köt biztosítást amikor utazik, mert nem hisz abban, hogy erre szüksége lenne. Az appban megköthető biztosítást kínáló startup azt ígéri reménybeli ügyfeleinek, hogy tényleg csak olyasmiért fizetnek, amiért szükségük van – írja a Techcrunch.
Alex Rainey, a startup vezetője szerint az utasbiztosítások most túl bonyolultak. Az y-generációs ügyfelek nem látják át, mi az amire szükségük lenne, és mi az, amit csak rájuk tukmálnak. Ez pedig bizalmatlanságot szül. A Pluto testreszabható biztosítását tíz perc alatt meg lehet kötni. Azért van szükség ennyi időre, mert az ügyfél eldöntheti, hogy akar-e csomagbiztosítást, külön akarja-e biztosítani a berendezéseit, vagy hogy az utazás megszakításának kárát fedezze-e a biztosítás. Miközben ezeket beállítják az appban, valós időben követhetik a biztosítás díját.
A Pluto biztosítása jelenleg nem fedezi a már fennálló körülményeket, de dolgoznak egy olyan megoldáson, amely ezekkel is elbír. A menő funkciók között megtaláljuk a Facebook Messenger integrációt, amelyen a kárigényt be lehet jelenteni.